PM Najib Razak Akur Dana 2.6 Bilion Adalah Wang Rakyat

image

Tanpa PM Najib Razak sedari, beliau telah mengakui kesalahannya yang dana 2.6 bilion berasal dari wang rakyat Malaysia, bukannya derma dari mana mana pihak. Buktinya tidak ada satu pun kenyataan balas dari pihaknya yang bertujuan menafikan kewibawaan keluarga diraja Arab Saudi selepas kenyataan tegas Putera Sultan Abdulaziz yang merupakan anak Raja Arab Saudi, Raja Salman Abdulaziz Al-Saud bahwa  dana 2.6 bilion tidak ada kaitan dengan mereka dan mereka tidak tahu apa itu dana 2.6 bilion.

Walaupun selepas itu rakyat Malaysia telah mencabar Menteri Pelancongan Malaysia, Nazri Aziz supaya membuat sidang media khas, bagi menafikan kenyataan keluarga diraja Arab berkenaan. Memandangkan pada waktu itu, Nazri Aziz berada disana. Siapa tahu anak Raja itu tidak memahami soalan. 😉

Klik link ini, Nazri Aziz Ada Berani.

Begitu juga dengan Salleh Said, senyap tidak berbunyi tidak berani membuat kenyataan yang retorik bahwa keluarga diraja Arab Saudi itu tidak faham soalan dan pihaknya berada di pihak yang benar. Ada.?

Walaubagaimanapun PM Najib Razak sengaja tidak mahu berundur. PM Najib Razak mahu kepimpinannya ditentukan melalui pilihanraya yang akan datang. Terpulang pada rakyat Malaysia.

Kesimpulannya kebenaran skandal 2.6 bilion telah kita ketahui. Ia adalah wang rakyat yang sebelum ini didakwa sebagai derma dari keluarga diraja Arab Saudi. Kantoi. Ertinya Menteri Menteri terlibat mempertahankan 2.6 bilion telah kehilangan kredibiliti, main cakap saja, macam orang yang tidak ada hati dan perasaan. Jilat sampai terkupas. CyberTrooper Tiong jangan ceritalah, merekalah yang paling kalah, macam babi gila. Hemmm

Semua pihak harus bersetuju dengan kenyataan admin diatas. Jadi kamu orang mesti menghormati pendirian Dr M, Muhyiddin, Shafie dan Mukhriz. Mohon maaf pada mereka kalau sebelum ini ada mengeluarkan kata yang nista. Mereka bercakap perkara yang benar, tidak memfitnah dan tidak gila pada jawatan.

2 thoughts on “PM Najib Razak Akur Dana 2.6 Bilion Adalah Wang Rakyat

Leave a comment